Vennligst ikke skriv navn på butikker her. Legg dem inn på Trashwiki og link dit. Dette for å hindre at butikkeier ser at søpla deres snakkes om begynner å låse den inne.
Lever du av andres overskudd, eller er du bare nysgjerrig? Du er uansett hjertelig velkommen her!
Nattvandring i Oslo
  • Hei jeg er nyinnflyttet og ganske fersk friganer i Oslo. Jeg bor midt på Majorstua, og derfor lurte jeg på om det er noen her som vet om noen gode bakgårder en burde sjekke på hver tur? :) Syns det den skattejakt-følelsen er enda ganske spennende så jeg tenkte jeg skulle ta noen runder nå som det er sommerferie! :)
  • Velkommen til Oslo, og velkommen til forumet! :)

Jeg vet at en venn av meg fikk en del på Kiwien på Majorstua, men han stilte opp akkurat når de åpna. Men selv har jeg ikke vært og sjekka på Majorstua.

Jeg vil anbefale deg å legge merke til hvor det er matbutikker, innvandrerbutikker, bakerier, o.l. og se om du ser hvor de gjør av søpla si, og så komme tilbake etter stengetid for å sjekke om det er mulig å få tak i de bra sakene derfra. Desverre er det en del som låser den inne, men noen putter det bare inn i et skur uten å låse det. Bare husk å ikke rote eller legge igjen andre spor på at du har vært der. Det regner jeg med du skjønner at er viktig. :)

Lykke til! Håper du gir beskjed om hvordan det går!

Kiwi på Byporten har ikke jeg fått tak i noe på, forresten. Men det er lenge siden jeg sjekka der. Godt de har blitt flinkere til å ikke kaste mat! :)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Sign In with OpenID