Vennligst ikke skriv navn på butikker her. Legg dem inn på Trashwiki og link dit. Dette for å hindre at butikkeier ser at søpla deres snakkes om begynner å låse den inne.
Lever du av andres overskudd, eller er du bare nysgjerrig? Du er uansett hjertelig velkommen her!
  • Jeg kjenner så mange som i det ene øyeblikket kaster klær i søpla for så i det neste kjøpe kjøkkenkluter, eller enda værre, tørkepapir på butikken. Dette må jeg bare påpeke at høres utrolig meningsløst ut for meg. For ikke å snakke om å kjøpe filleryer laget av nye tekstiler, hele poenget er jo at det er filler!

Så jeg har begynt produksjon. Kjøkkenklutene bindes pent sammen og gis bort til jul. I forskjellige størrelser slik at du kan bruke en liten fille til litt søl og stor til stort søl.

I dag fant jeg klutmateriale utendørs. Hurra! Trodde nesten jeg skulle gå tom for tekstiler.

Symaskin får du gratis på Finn.no med litt tålmodighet.
  • Fantastisk! Veldig godt jobba!

Jeg er veldig enig. Med tanke på de enorme mengdene med klær jeg finner hele tiden er det ganske utrolig at det i det hele tatt er et marked for å selge kluter i dette landet..

Legge ut noen bilder av verkene dine? Tror du at det kunne være mulig å selge slike kluter på epla.no eller noe?
  • kult! Kreative ideer inspirerer:)