Vennligst ikke skriv navn på butikker her. Legg dem inn på Trashwiki og link dit. Dette for å hindre at butikkeier ser at søpla deres snakkes om begynner å låse den inne.
Lever du av andres overskudd, eller er du bare nysgjerrig? Du er uansett hjertelig velkommen her!
GRATIS ?
  • Jeg vil starte med noe slik her i Sandnes, men jeg vil at folk tar med seg ting, hjelper og er med å bidra. Gratis mat, klær, jobb og eller losji, etter min mening skal være en måte å bidra til samfunnet og dermed til oss selv. Dette er en måte å leve på/life style, det skal være i den hjelpende ånd/ with the spirit of helping eachother. Den som er i denne vebegelse GIR og TAR.

Eksempler.

Her på Forus (mellom Stavanger/Sandnes) er det en bytte bod, hvor ting er gratis. Folk kaster mye i mange land og mye nytt og nyttig. Nå hørte jeg at det er flere som henter alle tingene for å selge dette til andre. Jeg opplevde selv at to menn ventet ute og dro fra mine hender tingene jeg skulle sette i bytteboden. Eller folk som bor hos andre som en selfølge og uten å ville bidra.

Dette her er ikke Frigans.

Jeg har vært i andre land, hvor psykisk utviklingshemmed, handicapede, eldre og barn HEJLPER og GIR.

Etter min mening vi må tenke mer hva er det å ha slike gratis boder.

Vil du starte noe her i Sandnes, ta kontakt