Vennligst ikke skriv navn på butikker her. Legg dem inn på Trashwiki og link dit. Dette for å hindre at butikkeier ser at søpla deres snakkes om begynner å låse den inne.
Lever du av andres overskudd, eller er du bare nysgjerrig? Du er uansett hjertelig velkommen her!
(Tromsø) Søker to-måneder-husrom for en venninne fra USA
  • Hei

Jeg prøver meg på denne her. Hvorfor? Eh, er vel først og fremst fordi dette er et litt idealistisk nettsamfunn (om jeg kan kalle det det), så jeg håpet det kunne reflektere i svar på denne forespørselen.. jeg har håp, men ingen forventninger.

8. september til 8. november får jeg besøk av en venninne (kanskje mer?.. nettopp derfor hun kommer til Tromsø). Jeg har dessverre ikke mulighet for å romme henne i bofellesskapet der jeg bor og det er ikke mange annonser for korttidsleie.. i alle fall ikke til den prisen hun har budsjettert (ca 2500 .. mer blir drastisk mer sltsomt for henne...). Jeg håper derfor det er noen her som kunne tenkte seg å romme en veldig hyggelig ung dame og tjene litt penger på siden, eller om man kjenner noen som kan finne dette interessant.

Jeg lar det være med det nå. Jeg er her om det er noe man vil si eller lurer på :)
    Håper på noen (positive) svar.

Mvh
    Nicholas
  • Jeg fant jeg fant.. eller ble funnet--resultatet er det samme gode :)
  • Lykke til med kjærligheten:)