Vennligst ikke skriv navn på butikker her. Legg dem inn på Trashwiki og link dit. Dette for å hindre at butikkeier ser at søpla deres snakkes om begynner å låse den inne.
Lever du av andres overskudd, eller er du bare nysgjerrig? Du er uansett hjertelig velkommen her!
Intervju på radio
  • Hei!
    Jeg er programleder i Radio Nova, studentradioen i Oslo. På fredag skal vi ha en sending om friganisme. Siden vi ikke kan så mye om denne bevegelsen ville det vært fint om noen som er en del av den kan komme å fortelle litt. Er det noen som er interessert? Hvis det er noen som vil være med er det bare å sende meg en melding her.
    Selve intervjuet vil vare i ca ti minutter til sammen, og hvis personen vil være anonym ovenfor lytterne er det selvfølgelig mulig. Spørsmålene vil kun rette seg mot hva friganisme er, og hvordan det er å leve som friganer.

Håper noen vil være med!

Marte
  • Oj, så den her for seint. Jeg ville gjerne vært med, så post gjerne hvis dere skal gjøre noe lignende igjen. Hvor kan vi høre programmet?
  • Jeg har vært borte, så jeg har ikke sett dette før nå. Hvordan gikk det med programmet, mfb? Jeg vil og gjerne høre det om det er mulig å streame det eller noe slikt!