Vennligst ikke skriv navn på butikker her. Legg dem inn på Trashwiki og link dit. Dette for å hindre at butikkeier ser at søpla deres snakkes om begynner å låse den inne.
Lever du av andres overskudd, eller er du bare nysgjerrig? Du er uansett hjertelig velkommen her!
Forumet oppdatert
  • Jeg har oppgradert forumet til Vanilla 2.0.18. Gi beskjed om dere oppdager noe feil (på mail til mail krøll forteller.net om du ikke får logget inn).

Om du har noen tanker om hva som kunne gjort forumet bedre (f.eks. konkrete utvidelser eller themes vi burde ha,) så er det bare å si ifra.

Oppdatering: Nå har jeg oppdatert til forumet til 2.0.18.1.
  • Lurt å legge til kategorien "Media" i hvert fall :) Begynner jo å bli en del saker nå. Kanskje du kan legge til en kategori for "Røverkjøp"? Typisk "masse ost på X" og så kan de slettes automatisk etter en uke eller så.
  • Med "røverkjøp" mener du for å tipse om steder det er mye å finne i søpla? I såfall så er det det Datovarer & Containere er til for. :)
  • Tja ... jeg tenker egentlig på spesielle varer som er der akkurat . Jeg skreiv jo her når jeg fant masse Kvikk-lunsj, men når det er litt mindre spesielle ting så vil jeg liksom ikke rote til Datovarer & Containere med poster om ting som forsvinner ved neste søppeltømming. Så jeg tenkte på en kategori for å friste folk til å dra ut når de sjekker forumet. Og så kunne postene slettes automatisk etter en uke.

Når jeg tenker meg om så passer det her kanskje bedre som en hashtag på Twitter :D
  • Ja, var egentlig sånn "akkurat nå" jeg tenkte på for det forumet. Men du har et poeng. Finnes en plugin som lager en liten live chat-boks i margen på forumet mener jeg å huske. Tror du det kunne vært noe?

Nå har jeg oppdatert til forumet til 2.0.18.1, forresten.
  • det høres veldig bra ut :)