Vennligst ikke skriv navn på butikker her. Legg dem inn på Trashwiki og link dit. Dette for å hindre at butikkeier ser at søpla deres snakkes om begynner å låse den inne.
Lever du av andres overskudd, eller er du bare nysgjerrig? Du er uansett hjertelig velkommen her!
Reportasje i Trømsø-avis
  • Astrid fra forumet og to av vennene hennes var i avisa iTromsø. Dette er ikke hele reportasjen, så Astrid snakket om å få kopiert teksten fra Atekst etter hvert. Nettversjonen: http://www.itromso.no/nyheter/article498982.ece
  • Fin reportasje! Denne lukkede Facebook-gruppen som nevnes her, er den kun for friganere i Tromsø, eller fra hele landet? Hvis sistnevnte har jeg veldig lyst til å være med, om det er mulig! Er det noen her som har admin-rettigheter og kan invitere? :)
  • Den er for Tromsø. Lag en for Norge så er jeg med :)
  • Hei! Jeg jobber i NRK, og ønsker å lage en nettreportasje om friganisme i Tromsø, som skal på trykk i romjula. Ser derfor etter noen som kan ta med meg ut på dumpsterdiving, aller helst i neste uke. Kontakt meg gjerne på mobil 93635412 eller torill.ustad.stav@nrk.no
  • Posta det her på facebookgruppa deres. (Skulle gjerne vært med, men bor ikke i Tromsø lenger)