Vennligst ikke skriv navn på butikker her. Legg dem inn på Trashwiki og link dit. Dette for å hindre at butikkeier ser at søpla deres snakkes om begynner å låse den inne.
Lever du av andres overskudd, eller er du bare nysgjerrig? Du er uansett hjertelig velkommen her!
Plukk overskudsmat fra åkeren
  • Utrolige mengder mat blir liggende igjen på åkeren hver høst. Jeg har reddet en bitteliten andel av det, og jeg vil oppfordre alle andre som har mulighet til å gjøre det samme. Jeg har skrevet om det på frigan.no nå. Noen andre som har erfaringer med dette?
  • Jeg hadde store planer om å få med folk på dette tidligere i høst, siden så mange potetåkere var for gjørmete for traktorkjøring og alle potetene ble liggende igjen. Noen bønder fortalte meg at dette økte sjansen for sykdom, så de var bare glade hvis vi ville komme (så lenge vi ikke kom med massevis av biler).

Det jeg hadde glemt var at vanlige folk har det travelt, og at poteter er veldig billige, så jeg fant ingen som gadd å bruke energi på det når alt kom til alt :)
  • Ja, det var det…

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

Sign In with OpenID

Tagged