Vennligst ikke skriv navn på butikker her. Legg dem inn på Trashwiki og link dit. Dette for å hindre at butikkeier ser at søpla deres snakkes om begynner å låse den inne.
Lever du av andres overskudd, eller er du bare nysgjerrig? Du er uansett hjertelig velkommen her!
Haike/dumpstre tur
  • Hei eg tenkte litt på tanken og ta ein haiketur gjennom europa for ein stund siden men det blei ikkje noko av. Og no tenker eg og kombinere den ideen med friganisme. Nokon som kansje har nokon tips om ein sånn tur, ka vil evt skje med meg som utlending i europa vist eg blir tatt for dumpster diving osv.
    Kansje me kunne dratt fleire vist nokon her vil vær med då er det kansje tryggere men vanskeligare og få haik.

Mads

[admin fikset tittelen]
  • Kjenner ei jente som gjorde det samme, tror det skal gå bra når du er gutt i tillegg. På Couchsurfing kan du finne vanlige folk å sove hos og hos GEN (Global Ecovillage Network kan du finne økolandsbyer å bo i. (bare å maile dem). Trashwiki har som alltid mye god info om diving i forskjellige land, bl.a. hva som skjer hvis du blir tatt.

Hitchwiki har mye bra info om haiking. Beste tipset jeg personlig kan gi er at du burde prøve å se spesiell ut, dvs. som at du har en historie å fortelle. Jeg får f.eks. mye lettere haik når jeg har med meg en synlig gitar :)

Tror ikke jeg skal bli med, men lykke til!
  • Her er forresten en veldig nyttig og fin power-point om haiking
  • Takk Ole den power point presantasjonen va nyttig og informativ og har tenkt på couchsurfing som eit alternativ men mest sansynlig blir det telt eller hostel då eg vanligvis ikkje bruker internett så mykkje når eg reiser