Vennligst ikke skriv navn på butikker her. Legg dem inn på Trashwiki og link dit. Dette for å hindre at butikkeier ser at søpla deres snakkes om begynner å låse den inne.
Lever du av andres overskudd, eller er du bare nysgjerrig? Du er uansett hjertelig velkommen her!
God jul og godt nytt år!
  • Folkens! Intet forum er vel komplett uten en høytidshilsen, eller hva? :)

Så herved vil jeg, med stor iver og entusiasme, få lov til å ønske dere alle riktig god feiring av hva nå enn dere måtte føle for å feire i de kommende ukene! Happy whatever doesn't offend you! :P

Selv håper jeg at vi kan alle bidra til å få denne tiden til å handle litt mer om sosialt fellesskap og samhold, og litt mindre om kjøp og salg og gaver som folk ikke trenger og snart havner på dynga.

Føl deg fri til å komme med en hilsen og/eller fortelle om din feiring her, og så håper jeg å se alle igjen på nyåret!

I januar tror jeg det er på høy tid å begynne å gjøre noe med frigan.no, som å skrive om hva friganisme er, hvorfor overforbruk er et problem, hvordan man dumpstrer etter mat og andre ting, lage en link-liste, osv. Om noen vil bidra til dette, med stort eller smått, blir jeg veldig glad! Men bare tenk over det, og så kan vi snakke om det i en annen tråd (evnt. på mail: mail [krøllalfa] forteller.net).